Júl 2013

By Zuzulienka - 2.8.13

Dobré ránko!
Horúci júl je už za nami. Neviem teda ako u vás, ale u nás bol z troch štvrtín naozaj veľmi horúci. A horúčavy stále pokračujú, aj keď sa práve včera začal august.
Júl bol pre mňa mesiac, kedy som sa nezastavila a nič som nestíhala. Aj vás som trochu zanedbávala a príspevky na blogu neboli každý deň. Nuž nedá sa to stále...
Dnes, tak ako som si už zvykla a asi aj vy, vám prinášam zhrnutie môjho mesiaca Júl. Čo sa udialo, čo som zažila a čo som si kúpila.

Júl mal presne 4 víkendy a ja som sa ani v jeden nenudila.
1.víkend - bol predĺžený, keďže sme mali 5.7. sviatok a ja som si naviac zobrala deň predtým aj dovolenku a vybrala sa na nejaké svadobné nákupy. Vtedy som kúpila svadobné topánočky (ukážem v svadobnom príspevku), obehala niekoľko kvetinárstiev a popýtala sa aj na kaderníkov.

Na druhý deň sme s priateľom boli v kine na super film Svetová vojna Z. Už som o ňom písala a ak sa radi bojíte, odporúčam :)

Sobotný večer sme zakončili s kamarátmi v jednom starom známom podniku, kde sme už strašne dávno neboli. Odchádzali sme odtiaľ až o druhej.

V mesiaci júl som taktiež skúsila obliekať sa jeden týždeň bez čiernej. A vyšlo mi to. Dá sa to aj bez nej, no nevzdám sa jej :)

2. víkend - sme sa vybrali na ďalšie nákupy - tentokrát sme išli hľadať ženíchov oblek a veru aj sme našli. Za vynikajúcu cenu, sedí ako uliaty. Popritom som si stihla kúpiť aj niečo pre seba, a keďže sme nakupovali v Poľsku, nezabudli sme na Krowky.

Výlet sme zakončili skvelým obedom v jednej reštaurácii (avšak už nie v Poľsku, ktovie čo by nám tam do jedla naservírovali). Dala som si výborné cestoviny s brokolicou a syrovou omáčkou. Mňam.

V nedeľu sme si vyšli na obed a poobede na ľadovú kávičku a prechádzku a mala som na sebe svoje najobľúbenejšie letné šaty, pretože počasie bolo fakt horúce.

3.víkend - opäť ďalšie nákupy - tentokrát v Bratislave s mojimi družičkami, ktoré si hľadali topánky. A veru aj našli.  Myslím, že to bude najlepší obrázok tohto príspevku :D

Bol to celkovo skvelý deň, nakúpili sme, dali sme si kávičku, malý obed a deň nám prešiel.
Druhý deň víkendu sme zase strávili na kúpalisku.

4. víkend - sme mali návštevu, kamarátov, ktorí u nás prespali. Uvarili sme si prvú tohtoročnú kukuricu a vychutnali si ju. Piatkový večer sme zakončili na jednej diskotéke a v sobotu sme sa vypekali na kúpalisku.

Ďalšie momentky:
- rodičia si kúpili malého jazvečíka

- objednala som si svoj druhý Ladybox v živote

- aktuálny stav tachometra k 1.8. :)))

- do šatníka mi pribudlo zopár nových kúskov

Navyše som tento mesiac bola na troch skúškach účesov, a ešte jedna ma čaká. Neviem, či som len ja taká náročná, ale ja proste musím vyskúšať viacerých kaderníkov. Chystám príspevok ohľadom účesov, budem rada ak poradíte.
Taktiež nám dosť toho pribudlo do svadobnej výbavy - taktiež chystám príspevok.
Takže máte sa na čo tešiť.

Čo zaujímavé ste zažili v júli vy?
Prajem vám skvelý víkend!

• Share:

You Might Also Like

4 komentárov

1. Vidno, že si sa nenudila... teším sa na ďalšie príspevky a som zvedavá na ďašie zhrnutie z augusta. :)

Ja som nejak zázračne júl neprežila, keďže som na začiatku ležala s teplotami v posteli a potom sa to ťahalo behačkami po doktoroch. Tento týždeň som sa nabehala asi najviac. Dúfam, že to všetko skončilo a v auguste sa pôjdem aspoň niekde kúpať, aspoň do Maďarska alebo budem viac chodievať von s kamoškou. :)

OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se těším na další příspěvky.:-) Ten malý jezevčík je sladký.:-) Júl uběhl až moc rychle,a já jako vždy nic nestihla.:-):-)August miluji,vždy si ho užiju víc,a taky v něm jezdím na dovolenou,je to pro mne méně náročný měsíc.:-)

3. Tvůj měsíc byl nacpaný! :)
    Nemáš fotky účesů ve větším rozlišení? :) Ráda češu a zkouším něco nového a tyto mě zaujaly! :)

OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mozno uz zajtra zverejnim clanok s ucesmi. takze urcite bude vo vacsom rozliseni :)

Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!