Cvičenie prinieslo výsledky...

By Zuzka K - 17.8.14

Pamätáte si na článok 50-dňová výzva? Bol písaný niekedy vo februári a vyzývala som vás do boja pre lepšiu postavu. Ja som sa do tejto výzvy kvôli nedostatku času pustila naplno až začiatkom marca, a celá výzva sa u mňa pretiahla na 5 mesiacov. Cvičenie ma chytilo naplno a prinieslo svoje ovocie.
Mojím cieľom bolo spevniť postavu, a myslím, že sa mi to naozaj podarilo, aj keď stále je na čom pracovať.


Prvé výsledky bolo vidno naozaj už po pár týždňoch cvičenia a tento článok som kľudne mohla napísať skôr, ale akosi som ho pôvodne neplánovala. Nakoniec som sa však rozhodla, že ho napíšem. Preto vám prinášam malé zhrnutie, ako som predchádzajúce obdobie cvičila, čo som cvičila a aké sú výsledky.



Ako som cvičila?
- nechodila som do posilňovne, ale cvičeniu sa venovala doma, väčšinou po práci
- cez víkendy som najradšej cvičila ráno asi hodinu a pol po raňajkách. S prázdnym žalúdkom by som to nezvládla a nevidím ani dôvod, keďže tuk som spaľovať nepotrebovala.
- cvičila som hlavne s vlastnou váhou, iba na ruky, ramená a chrbát som používala cca 2 – 3 kg činky
- cvičila som skôr nepravidelne, teda vždy keď bol čas. Niekedy 4 krát do týždňa, inokedy len 2krát.
- cvičeniu som vždy venovala min. 30 minút. Nikdy som však neprekročila hodinu.


Aké cviky som cvičila
- na nohy a zadok som cvičila drepy v rôznych variáciách, občas výpady a občas nejaké zdvíhačky nôh. Drepy však boli základ.
- brucho som posilňovala klasickými sed-ľahmi, brušákmi, bočnými zdvihmi. Postupne som ho zaťažovala trochu iným spôsobom. Na začiatku som cvičila sedy-ľahy s rukami pred sebou, neskôr som ich zvládla s rukami prekríženými na hrudi a neskôr som dokonca pridala 2kg závažie a tak som sa zdvíhala. Taktiež som cvičila pomocou zdvíhania nôh, bočné sklápačky, alebo vytáčania do strán v stoji.
- ruky, ramená a chrbát som posilňovala rôznymi zdvihmi jednoručiek, klikmi, zapažovaním, či rozpažovaním.


Výsledky
- moje bruško sa začalo naozaj rýchlo formovať, už po mesiaci som videla výsledky a aktuálne som s ním maximálne spokojná.
- spevnili sa mi stehná a zaguľatil a vyzdvihol zadok
- taktiež ruky a ramená sa krásne vyrysovali


Na čo som najviac pyšná:
- jednoznačne bruško – môj vysnívaný sixpack. Naozaj som necvičila nič špeciálne, iba brušáky, sedy-ľahy, zdvíhačky. Musím však upozorniť, že som na bruchu predtým nemala tuk, takže nebol problém ho vyrysovať týmito cvikmi. Pokiaľ je na brušku tuk, je potrebné ho najprv spáliť nejakým kardio cvičením.


Na záver môžem povedať, že keď sa chce, všetko sa dá. Viem to už dávno, a tieto výsledky ma v tom len utvrdili.
Ak chcete schudnúť, spevniť, či formovať postavu, vôbec nepotrebujete k tomu míňať peniaze na posilňovňu, či drahú stravu, alebo špeciálne podporné prostriedky. Stačia vám iba dve veci: motivácia a pevná vôľa. To, že nemáte čas, ste unavený, chorý, pracovne vyťažený, máte zlú genetiku, sú len výhovorky...

Pretože kto chce, tak začne a maká, a kto nechce, tak bude hľadať výhovorky...

Povedzte, ktorá z vás sa do cvičenia pustila približne v období ako ja a aké sú výsledky?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

33 komentárov

  1. no teda máš môj obdiv! :) máš krásnu postavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super výsledok, tiež by som chcela spevnit moje brucho aj zadok, už sa chystám na to od pôrodu, ale nejak na to nebol čas, ale snáď v zime si ho už konečne nájdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak do toho, stačí 30 min. párkrát do týždna. Chce to naozaj len odhodlanie. Držím palce, nech sa to podarí.

      Odstrániť
  3. Skvělé výsledky a fakt parádně jsi na sobě zamakala :-) Kamarádka, která byla dřív podobně velmi hubená jako ty, se před pár měsíci také dala na cvičení a výsledky viděla snad po týdnu :-D Také se jí krásně vyrýsovala a zpevnila postava. Horší je to fakt když na tom břiše či všude jinde ten tuk je :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja cvičím už niekolko rokov, no bolo to skor nepravidelne ako pravidelné a pravdupovediac takéto výsledky som dosiahla až teraz, ked som sa do toho naplno pustila. A vysledky boli pre mna len dalšou motiváciou do cvičenia.

      Odstrániť
  4. Super vásledky. Já chtěůa začít děat dřepy na zadek, hned po prvnim mě ale tak boleli stehna a druhej den už jsem skoro nechodila a ještě po třech hekala :D Navíc mi šíleně křupou kolena, ale zadek zpevnit chci, to samé břicho.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaka. Nozačiatky su vždy najhoršie, treba ale začať pomaličky, nepresilovať sa, aby si telo zvyklo na záťaž. Ked človek dlhšie necviči a potom zrazu začne, je jasné, že ho chyti svalovica. Kolená aj mne občas pukaju :)

      Odstrániť
  5. A držíš i nějakou dietu nebo jseš prostě takhle hubená?
    Ty výsledky jsou skvělý! Ten sixpack.. :)

    Sororessa
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie žiadna dieta, na diety som nikdy nebola. Jedla som normálne 5 krát denne, a sladké som si dopriala každý deň.

      Odstrániť
  6. Máš nádhernou postavu! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj taky nemám moc tuků a cvičím taky obyčejně..len sedy-lehy a dřepy....a myslím že tato metoda stačí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? pokial nepotrebuješ velke svaly a maximálne vysledky, cvičenie doma dokáže zázraky :)

      Odstrániť
  8. Tak toto je super postava! to bruško je super :) A cvičíme veľmi podobne, hlavne v tej nepravidelnosti :D:)) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Zuzi :´) nominovala jsem tě na TAG. Byla bych velmi ráda kdyby jsi tento TAG sepsala i ty na svů blog a tím nám o sobě řekla něco víc :) ... Koukni ke mě na blog --- http://michaelkam.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html

    Přeji ti pěkný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, dakujem, ja už som tento tag robila ešte v začiatkoch mojho blogu:
      http://stylzeny.blogspot.sk/2012/10/11-otazok-na-telo.html
      Ale kedže tvoje otázky su trošku iné, tak sa pokusim tag urobit :)

      Odstrániť
  10. Veru, gratulujem! Nie je nič krajšie ako vyšportované a pevné telo! :) ;)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to normálne závislosť, ked vidiš tie vysledky :)

      Odstrániť
  11. Tobě to šlo mnohem líp zpevnit protože jsi měla už tak uplně hubenou postavu:) Ale bříško se ti krásně zpevnilo:) Gratuluju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno to je pravda, nemusela som zhadzovať tuk. Dakujem.

      Odstrániť
  12. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpovedaťOdstrániť
  13. wow! Skvělé výsledky, máš perfektní postavu .. :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je síla! Hlavně mě potěšilo, že téhle parády lze dosáhnout cvičením doma! Díky za vše :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno dá sa to, chce to len odhodlanie :)

      Odstrániť
  15. Páni! Moc Ti to sluší, skvělá postava! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. super výsledek :-) možná taky něco zkusím,ikdyž jsem se svou postavou celkem spokojená,pohyb je zdravý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Také už jsem zkoušela různé výzvy, ale bohužel jsem to nikdy nevydržela :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. you can be proud of yourself. and i hope you are ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!